Hieman yli kolmekymppinen. Perheeseen kuuluu itseni lisäksi avopuoliso, 
tokaluokkalainen poika ja 4-vuotias tyttö asustellaan 
pyhtään heinlahdessa. Koiraa ei kotona voi olla koska miehellä ja pojalla on allergiaa, 
silti tämä on niin mun laji että en voi olla pois sen parista.
Agility taustaa:
90- luvun alkupuolella kun agility oli vasta suomessakin ihan aluillaan 
niin lajista tietämättömänä menin onnekseni Kotkan koiraystäväin seuran järjestämälle alkeiskurssille.
Silloin meillä oli perhoskoiria kaksi joista nuorempi oli minun ja agility ura alkoi,
kolmosluokkaan asti Nisa koiran kanssa <3. 
Nisan jälkeen olin vähän aikaa ilman omaa koira mutta silloinkin harjoittelin
 ja kisasin upeiden seurakamujen lainaksi antamilla 
koirilla, kunnes sain suostuteltua kotiväen ja minulle tuli kääpiöpinseri Jirra, 
muutin pois kotoa ja Jirra sai kaveriksi 
vehnäterrieri Tintin. Jirran sekä Tintin kanssa kilpailullisesti päästiin kakkosiin asti. 
2002 alkoi agility tauko, välillä kävin kisoissa töissä.
90-luvun loppupuolella olen käynyt agilityn koulutusohjaaja kurssit.

Nyt: syksyllä 2010 oli vaan pakottava tarve päästä takaisin agilityn pariin vaikkakin olen entinen
 "kykyläinen" ei minulla niin ollut väliä seuralla ja tuttuja molemmissa seuroissa. 
Hallikauden alettua aloitin kouluttamaan tiistain myöhempää ryhmää 
vuoretellen Jukan kanssa. Olen myös ollut kouluttaja menossa olevalla alkeiskurssilla. 
Mielestäni oli ideaali tilanne kouluttaa niin että sama kouluttaja olisi 
jokaviikko kouluttamassa, mutta tähän en pysty itsekään, työ haittaa kovasti harrastusta.
Olen myös päässyt itse treenaamaan kun kaima ystävällisesti lainaa 
sheltti Lexaa. Vielä yhteistyö aika aluillaan mutta kisa startti jossain 
vaiheessa tavoitteena ;) Pitkän tauon jälkeen on agilityssä myös 
tapahtunut paljon uutta, minulla kovasti opiskeltavaa.

Seuran vuosikokouksessa pääsin hallitukseen varajäseneksi ja 
agitoimikuntaan. Kiitos luottamuksesta parhaani näissä pesteissä teen 
katsotaan mihin riittää.

Minulla usein kentällä/hallilla toinen lapsista mukana, (saa sanoa jos 
häiritsee) he kovasti tykkäävät koirista ja agilitystä, samalla poika on 
mun assistentti sekä saa siedätystä allergiaan.

 

Lisäillyt: Tanja Puhakka